منشور اخلاقی:

1. رعایت و اجرای کامل قوانین و مقررات جاری در زمینه فعالیت باشگاه های خصوصی

2. پرهیز از هرگونه تخلف و فعالیتی که منجر به نقض قوانین حاکم بر فعالیت باشگاه گردد

3. باور به فرهنگ دینی و ملی و پیروی از آن در گفتار و رفتار خود

4. رعایت نظم ، انضباط و آراستگی پوشش ظاهری مطابق با قوانین و عرف

5. پایبندی به ارزشهای اخلاقی در ارتباطات و تعاملات فردی و سازمانی با توجه به سه اصل صمیمیت ، صداقت و صراحت

6. پایبندی به فرهنگ کار و تلاش برای آبادانی کشور

7. مشارکت و تشریک مساعی در راستای تحقق اهداف باشگاه و اجرای برنامه های آن

8. حفظ اطلاعات و اسرار باشگاه و افراد زیر مجموعه

9. حمایت کامل از کارکنان و اعضا تحت پوشش در راستای رسیدن آنها به اهداف

10. ایجاد توازن بین منافع فردی و گروهی و افراد زیر مجموعه با اولویت دهی به منافع مشتریان

11. رعایت احترام ، ادب و متانت نسبت به مشتریان ، همکاران و بویژه پیشکسوتان

12. داشتن روحیه انتقاد پذیری و قبول انتقادات سازنده دیگران به عنوان فرصتی برای اصلاح و بهبود شخصی و کاری

13. تقویت روحیه کار جمعی و انجام فعالیت های گروهی و در اختیار گذاشتن دانش ، تجربه و توانمندیهای خود به دیگران در جهت ارتقاء سطح سلامت مشتریان


اهداف سازمانی :

1. توسعه خدمات عمومی شنا در بخش خصوصی

2. ابداع و نو آوری در زمینه خدمات عمومی و تخصصی شنا

3. توسعه ورزش همگانی و قهرمانی

4. ارتقا فرهنگ سلامت در سطح عمومی

5. قابل دسترس نمودن هر چه بیشتر خدمات عمومی شنا


شرح وظایف عمومی کارکنان باشگاه فرهنگی ورزشی شین

1. ورود و خروج بموقع در محل کار

2. داشتن وضع ظاهری مرتب برابر مسئولیت تعریف شده

3. رعایت شئونات اسلامی

4. رعایت نظافت محل کار

5. رعایت موارد ایمنی و استفاده صحیح از امکانات

6. پرهیز از ایجاد موارد حاشیه ای و یا هرگونه شوخی در محل کار

7. راهنمایی و حسن برخورد و رعایت ادب در قبال مشتری در هر حالت

8. پاسخگو بودن در قبال مسئولیت محوله

9. هوشیار بودن و تسلط به چهارچوب مسئولیت محوله

10. خودداری از آوردن افراد متفرقه تحت عنوان همراه به محل کار خرج از سهمیه و ساعات تعریف شده

11. خارج نشدن از محل کار در مدت تعیین شده بجز در موارد ضروری با هماهنگی مدیریت

12. حفظ اسرار مجتمع و کارکنان

13. رعایت کامل نکاتی که بصورت تخصصی برای مسئولیت به عهده گرفته شده تعریف و ابلاغ گردیده

14. حضور بموقع در جلسات توجیهی بعنوان مهمترین رکن تداوم نظم و حل مشکلات

15. همکاری و انعطاف پذیر بودن در برابر برنامه های فوق العاده (خارج از برنامه هفتگی)مجتمع

16. رعایت سلسله مراتب و ارتباطات برابر با چارت سازمانی تعریف شده و خودداری از ایجاد میانبر

17. توجه به اطلاعیه ها و ابلاغیه ها و اجرای آن در زمان تعیین شده

18. حفظ خونسردی و آرامش در محیط کار

19. امانتداري در قبال اسرار و اشيا گم شده يا بجا مانده از مشتريان


ضوابط خرید و استفاده از بلیط های تخفیف دار یا اشتراک

1- بن تخفيف دار ارائه شده فقط در سانس های آزاد قابل استفاده می باشد.

3- در صورت تكميل ظرفيت سانس باشگاه مسئوليتي در قبال پذيرش دارندگان بن تخفيف دار ندارد.

4- بن هاي ارائه شده با توجه به ارزش ریالی آن جهت استفاده حداكثر 104 دقيقه از لحظه ورود تا ثبت خروج در گيشه معتبر می باشد.

5- در هنگام ورود مبلغ بن تخفيف دار از مبلغ ارزش کل سانس کسر گردیده و مابقی هنگام خروج از مشتری دریافت می گردد .

6- زمان استفاده شده در صورتی که بیش از5/1 ساعت باشد براساس بازه های زمانی 15 دقیقه ای محاسبه و از مبلغ مازاد دریافتی بن تخفیف دار کسر میگردد .

7- در صورتیکه در سانس آزاد وقت باقی مانده از سانس کمتر از ارزش اسمی بن تخفيف دار باشد باشگاه هیچ تعهدی در قبال بازپرداخت مبلغ زمان باقیمانده از ارزش بن را به فرد مراجعه کننده ندارد.

8- مهلت استفاده از بن تخفيف دار در مشخصات آن ثبت گردیده است و پس از انقضا تاریخ آن باطل محسوب شده و قابل استفاده یا تمدید نمی باشد

10- ورود هر گونه نفرات تحت عنوان همراه به مجتمع ممنوع می باشد.

11- ورود افراد زیر 6 سال ویا با قد کمتر از 1 متر به مجتمع فقط با استفاده از جلیقه مخصوص و با حضور سرپرست مقدور می باشد.

12- همراه داشتن هر گونه گوشی موبایل و دوربین عکاسی یا فیلمبرداری در سانس ممنوع می باشد.در صورت مشاهده توسط مسئولین ضبط و برابر مقررات با متخلفین برخورد خواهد شد .

13- آوردن هر گونه خوراکی به مجتمع ممنوع می باشد.

14- آوردن مایو مخصوص شنا جهت الزامی است.

15- مسئولیت همراه داشتن هر نوع شئ گرانبها و قیمتی به عهده خود استفاده کننده می باشد.

16- به خاطر حفظ سلامتی و آرامش استفاده کنندگان رعایت کلیه مقررات مجتمع الزامی است.

17- توصیه ناجیان و انتظامات و پرسنل مجموعه در ایجاد نظم و جلوگیری از خطرات احتمالی بسیار ضروری و موثر می باشد و می بایست حتماً مورد توجه قرار گیرد.

18- هزینه استفاده از امکانات بوفه و ماساژ در چهارچوب نرخ و ضوابط بسته ها نمی باشد و استفاده کنندگان در صورت تمایل قبل از ورود باید از صندوق به مقدار کافی شارژ تهیه نمایند.

19- مجتمع هیچگونه تعهدی جهت ارائه خدمات خارج از نوبت و یا ظرفیت استخر به طرف این قرارداد ندارد.


شرایط استفاده از خدمات اینترنتی

- قبل از خرید و یا پرداخت از هر بخش کلیه شرایط و ضوابط مربوطه را با دقت مطالعه نموده و یا در صورت نیاز با شماره تلفن های درج شده در قسمت تماس با ما ، تماس حاصل فرمایید.

- برای خرید و استفاده از هر گونه خدمات اینترنتی تکمیل اطلاعات عضویت و ثبت نام کاربری و رمز ورود الزامی است.

تبصره :

· نام کاربری از کد ملی اقتباس می شود و در احراز هویت جهت اهداء جوایز، قرعه کشی، ابطال عضویت و بازپرداخت هزینه و تسویه حساب با متقاضی ملاک قرار می گیرد .

· رعایت موارد امنیتی در زمینه حفاظت از نام کاربری و رمز عبور ضروری بوده و سوءاستفاده از آن توسط شخص ثالث به عهده دارنده آن می باشد.

· در صورت سوءاستفاده توسط اشخاص غیر با حضور در محل مجتمع و ارایه کارت ملی اشتراک غیر فعال و باقیمانده اعتبار در کارت جدید صادر خواهد شد.

- در صورت انتخاب هر یک از خدمات و نیاز به پرداخت قبل از تایید نهایی کلیه شرایط ارایه شده را کنترل نمایید.

- اتمام عملیات خرید منوط به گرفتن شماره پیگیری می باشد.

تبصره :

· مشتری یا خریدار موظف است شماره پیگیری اخذ شده را تا اتمام دوره خدمات درخواستی حفظ نماید.

· رعایت کلیه موارد ایمنی و قوانین معمول بر پرداخت فضای مجازی باید توسط فرد خریدار رعایت گردد ، بدیهی است که در صورت عدم رعایت موارد ایمنی حاکم بر فضای مجازی مسئولیت عواقب آن به عهده خود فرد خواهد بود.

· در صورت اقدام به پرداخت و عدم انجام موفق تراکنش از سوی بانک برابر قوانین شبکه بانکی شتاب 72 ساعت کاری با درخواست کتبی و ارایه کارت ملی جهت محرز شدن عملیات پرداخت به دفتر مجتمع مراجعه نمایید. وجه مذکور برای شما منظور و یا در صورت عدم تمایل به یک حساب بانکی بنام فرد بازپرداخت می گردد.

- در صورت اتمام عملیات پرداخت با موفقیت وجه کارت اشتراک به آدرس شما پست گردیده و یا با حضور در دفتر باشگاه و ارایه کارت شناسایی به خریدار تحویل می گردد.